تااین باشه دیگه این کارارا نکنه جیگرم حال اومدااااااا
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت19:13---27 شهريور 1392
سلام آقای مسافر انتظار

بدبختانه من اتاق عمل قاین قبول شدم

چند روز ÷یش دانشکده رو از نزدیک دیدم و الان دارم از شدت افسردگی روانی میشمآقا شما اونجا چیکار میکنید؟چجوری دووم میارین؟تو رو خدا جواب بدین
پاسخ مسافر انتظار: به سختی و راحتی


یلدا
ساعت14:53---3 شهريور 1392
سلام تو رو خدا اگه میشه جوابمو به وب خودم بده من دارم دیوونه میشم میترسم ÷رستاری قاین قبول شم اون وقت چه خاکی به سرم کنم خیلی دلم گرفته میگم شما که اونجا درس میخونی حالا واقعا خیلی افتضاحه؟ تو رو خدا جوابمو بده

امير معصومي
ساعت3:22---29 مرداد 1392
سلام ببخشيد ميثم جان وارد وبلاگتون شدم ناگهاني شد ولي خيلي چيزاي آموزنده خوبي داشت استفاده کردم ممنونم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-